تضمین اصالت کالا و گارانتی اصلی

تضمین اصالت کالا و گارانتی اصلی در ای خرید از اهمیت بسایر بالایی برخوردار است  اصالت همۀ کالاهایش رابا توجه به عرف و کالا های موجود در بازار  تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی  معتبر و یا هولوگرام حسب مورد  عرضه می‌کند. از آنجا که ای خرید برای تامین کالاهای ارائه شده در وب سایت، با شرکت‌های معتبر و بعضا واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالای دارای هولوگرام و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته است، را ازای خرید  خریداری می‌کنند.

شرکت ها و تامین کنندگان

شرکت‌هایی که دارای شرایط لازم برای واردات رسمی نیستند و یا مجوز نمایندگی رسمی ندارند امکان واردات کالا را ندارند و فعالیت آنها غیرقانونی محسوب می‌شود.

ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند. برای نمونه در حال حاضر بسیاری از کالاهای موجود در بازار و یا در  ای خرید  داراری برندهای معتبر سایر کشورها اما  ساخت چین هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که در این کشور تولید شده‌اند.

ای خرید ؛ فقط گارانتی معتبر

تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت  ای خرید توسط فروشندگان اصلی و یا توزیع کنندگان آن برند و یا واسطه های فروش  در ایران گارانتی شده‌اند  لازم به ذکر است کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار و عدم استفاده از مهلت ۷ روز ضمانت بازگشت(به شرایط برگشت کالا توجه فرمایید ) می توانند استفاده کنند ، در صورتی که این کالاها  با هرگونه ایراد و اشکال مواجه شوند، بررسی مساله در حوزه صلاحیت شرکت گارانتی کننده مربوط است و ای خرید  هیچگونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت (کالا های با گارانتی ای خرید از این قائده مثتثنی هستند ).

چنانچه به هر دلیل موجه از جانب درخواست کننده گارانتی شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی به دلیل عدم موجودی و یا متوقف شدن تولید کالا و غیرو قادر به جایگزینی محصول نباشد می تواند نسبت به اخذ مابه التفاوت نسبت به تعویض کالا اقدام نماید و در صورت عدم پذیرش توسط خریدار تنها ملزم به پرداخت بهای کالای خریداری شده در روز و  زمان خرید کالا است

بنابراین کلیه کالاهایی که در ای خرید  عرضه می‌شوند اصلی هستند و به هیچ عنوان کالای کار کرده و یا غیر اصلی در سایت ای خرید به فروش نمی‌رسد ( کالا های غیر اصل با نشان غیر اصل عرضه میشوند ) . از این رو است که  ای خرید اصل بودن همه محصولات موجود در وب سایت را  بر مبنای عرف و شرایط حاکم بر بازار تضمین می کند

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.